søndag 20. desember 2009

Intervju med Martin Strømme

1. Hvordan beskriver du stilen din?

Helt vanelig. Jeg har kjøpt mange av klærne mine i USA, så de er vel sikkert litt preget av det. Jeg kjøper klær på Carlings, spotrsbutikker og merket fra USA er Abercrombie.

2. Hva ønsker du å kommunisere med stilen din?

Jeg ønsker å være en i mengden, ikke skille meg så veldig ut.

3. Hva har interessene dine å si for hvordan du kler deg?

Sport. For eksempel Amerikansk fotball preger stilen min.

4. Tenker du nøye over hva du tar på deg om morgenen, eller er det tilfeldig?

Nei, velger på morgenen, så det spørs hvor trøtt jeg er.

5. Får du bemerkninger om stilen din. Positive eller negative?

Bare positive, aldri noe negativt.

6. Har stilen din forandret seg siden ungdomsskolen?

Ja, jeg har mer voksen stil nå.

Ingen kommentarer: